دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

شرکت ملی صنایع مس ایران (سهامی عام)

ثبت شده به شماره ۱۵۹۵۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۵۸۲۰۵۹

به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی صنایع مس ایران (سهامی عام) روز سه شنبه به تاریخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۴ در محل دفتر مرکزی شرکت به آدرس تهران ، خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به پارک ساعی پلاک ۲۱۶۱ ، طبقه چهارم برگزار می‌گردد.

با عنایت به شیوع بیماری کرونا و در اجرای الزامات نامه شماره ۳۱/۱۰۴ تاریخ ۲۰/۱۲/۹۸ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ( ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار به تاریخ ۲۶/۱۲/۹۸) ، امکان حضور فیزیکی سهامداران محترم در جلسه مجمع حداکثر برای ۱۵ نفر مقدور می‌باشد. با عنایت به ضرورت حضور ارکان مجمع؛ هیئت رئیسه، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی ، از سهامداران محترم تقاضا می‌گردد با مشاهده آنلاین جلسه مجمع از طریق سایت شرکت به نشانی WWW.NICICO.COM ، ما را در برگزاری شایسته مجمع یاری فرمایند.

ضمناً به موجب ماده ۹۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت و ماده ۱۹ اساسنامه، سهامداران محترمی که مایل به حضور در جلسه مجمع باشند باید با ارائه کارت ملی، شناسنامه، ورقه سهام و یا اعلامیه خرید سهام در بورس، در تاریخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰ قبل از شروع جلسه مجمع به آدرس مندرج در این آگهی مراجعه و برگ ورود به جلسه را دریافت نمایند.

شایان ذکر است تحویل اصل معرفی نامه نمایندگان اشخاص حقوقی و همچنین ارائه اصل کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه الزامی می باشد.

دستور جلسه:

– استماع گزارش هیأت مدیره واظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان ۱۰۰ درصد از مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال.

– تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه.

– سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

«هیئت مدیره»